1. Powierzając sprzęt do naprawy, Zgłaszający oświadcza:
- iż jest właścicielem pozostawianego sprzętu lub działa w jego imieniu.
- że pozostawiony sprzęt jest wolny od wad prawnych.
§2. Na wszystkie wykonane naprawy udzielana jest gwarancja według poniższej specyfikacji, chyba że ustalono inaczej z klientem:
- wymiana układów BGA na nowe – 12 mc-y gwarancji
- reballing BGA, naprawa układu zasilania etc – 3 mc-e gwarancji
- sprzęt po zalaniu cieczą oraz uszkodzony mechanicznie – gwarancja rozruchowa 7dni.
§3. Maksymalny czas naprawy wynosi 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do serwisu. W wyjątkowych sytuacjach (np. konieczność sprowadzenia podzespołów) po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem termin naprawy może zostać wydłużony.
§4. Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu posiada hasła, które uniemożliwią jego naprawę, a Zgłaszający nie poinformuje o tym fakcie w momencie oddania sprzętu, dniem rozpoczęcia naprawy będzie dzień dostarczenia niezbędnych haseł.
§5. Serwis nie odpowiada za dane na dyskach twardych oraz innych nośnikach danych będących własnością klienta. W związku z tym prosimy o sporządzenie kopii zapasowej danych przechowywanych na dysku HDD
§6. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za płyty CD/DVD/Blu-Ray pozostawione w sprzęcie na czas naprawy.
§7. W przypadku napraw elektroniki bezpośrednio ingerujących w ich architekturę, serwis nie bierze odpowiedzialności za ich ewentualne nieodwracalne uszkodzenie.
§8. Uszkodzone podzespoły / komponenty które zostały wymienione w procesie naprawy, przechodzą na własność firmy i zostaną poddane utylizacji zgodnie z normami i wymogami ochrony środowiska i recyclingu dot. podzespołów elektronicznych.
§9. Przedmiot naprawy powinien zostać odebrany maksymalnie w ciągu 30 dni od poinformowania że sprzęt został naprawiony i jest do odbioru. Po tym czasie przechodzi na własność serwisu i zostanie poddany utylizacji (zgodnie z art. 180 oraz 181 KC).
§10. Rezygnacja z odpłatnej naprawy po wycenie, jak i niesłuszne zgłoszenie płatne/gwarancyjne oznacza koszt diagnozy sprzętu zgodnie z aktualnym cennikiem firmy.
§11. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą podczas wysyłki - (do i od). Odsyłamy sprzęt zawsze w tym samym opakowaniu także proszę zwrócić szczególną uwagę na ten element. Wszelkie roszczenia powinny być kierowane do Poczty Polskiej / Firmy kurierskiej) jeżeli dojdzie do uszkodzenia mechanicznego.
§12. Zawsze sprawdzaj zawartość paczki w obecności kuriera / pracownika Poczty Polskiej celem wykluczenia uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli do takowego dojdzie, prosze spisać protokół szkody.
§13. Naprawy do 300 zł netto wykonywane są bez konsultacji z klientem. Konsultacja z klientem jest wymagana w przypadku przekroczenia tej kwoty, jak również zmiany kwalifikacji naprawy (np. z gwarancyjnej na naprawę pogwarancyjną odpłatną).
Zwroty i reklamację:
Klient w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego produktu, ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Możliwość zwrotu dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną zawartością, a sam produkt nie będzie uszkodzony, oraz nie będzie nosiły jakichkolwiek śladów używania.
Jeśli przedmiot dotrze do Ciebie uszkodzony lub niezgodny z opisem niezwłocznie poinformuj mnie o tym, zapewne poproszę o zwrot.
W przypadku przesyłek kurierskich proszę o sprawdzenie zawartości i stanu zakupionego przedmiotu w obecności kuriera, w przypadku jakichkolwiek niezgodności proszę o spisanie protokołu z kurierem - jakiekolwiek reklamacje z powodu braków w przesyłce lub uszkodzeń jej zawartości bez w/w protokołu nie będą uznawane.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Proszę także nie odsyłać przesyłek za pobraniem – przesyłki takie nie zostaną odebrane.
Zwroty i reklamacje proszę przesyłać na adres:
Serwis Laptopów i Konsol Kamil Wszoła
ul. Zamkowa 7/4
35-032 Rzeszów
Nasze atuty oraz specjalności:
Certyfikat
Virtual Future to jakość IPC.
Pracujemy przy profesjonalnych systemach lutowniczych firmy PACE, tych samych które używa NASA!